wtorek, 1 stycznia 2013

Rozdział 16 - Porwanie

Cześć ja jestem michalus i oto jest zapowiadany kolejny rozdział. Miłego czytania.

W poprzednim rozdziale:
Wojowników zaatakowali Xenonsi, wszyscy ruszyli do bitwy. Alice i prawie wszystkim udało się pokonać wrogów.

Alice ostatecznie udało się wygrać tak jak wszystkim wojownikom. Cóż prawie wszystkim. Wyjątkiem była Runo (Runo-R Jack-J System-Sys):
J: O kogo ja tu widzę?
R: Ja niestety też.
J: Ej, ja też mam swoje uczucia.
R: Dobra. Po co my o tym rozmawiamy?!
J: Nie wiem.
R: Karta otwarcia. Bakugan bitwa. Dalej Haos Bolt Tigrerra
J: Bakugan bitwa. Dalej Haos Hammeroid.
R: Supermoc aktywacja. Prędkość Światła
J: Mam rozkaz przetestować nową broń.
R: Jaką?
J: Zestaw bojowy. Dalej Dark Hammer
R: Karta otwarcia. Odwrócenie.
J: Supermoc zestawu aktywacja. Niszczyciel Karty
Sys: Pasek życia Runo 40%
R: Jakim cudem ci się udało.
J: Czy to ważne?! Mam potęgę w rękach.
R: Nie pozwole ci jej więcej użyć
J: Zobaczymy. Karta otwarcia.
R: Bakugan bitwa. Dalej Haos Bolt Tigrerra
J: Bakugan bitwa. Dalej Haos Hammeroid
R: Supermoc aktywacja. Świetlne Cięcie.
J: Zestaw bojowy. Dalej Dark Hammer
R: Co mi takiego zrobisz?
J: Odbiorę ci bakugana. Karta otwarcia. Kasacja przeciwnika.
R: Ta jasne. Supe...
J: Supermoc zestawu aktywacja. Młot Zagłady
Sys: Hammeroid 2000 Tigrerra 1400. Pasek życia Runo 0%
R: Nieee
Było po walce. Runo straciła swojego bakugana.
- A teraz jak już nie masz swojego bakugana, to mogę cię ogłuszyć!- oznajmił po czym przyłożył dwa palce do jego czoła. Runo zemdlała, lecz Jack nie zauważył, że urwała sobie kawałek koszuli, by Dan i reszta wiedzieli co robić.
10 minut później:
Do miejsca gdzie odbywała się walka weszli wojownicy. Gdy Dan zauważył skrawek koszuli krzyknął zrozpaczony:
- Runooo!!!
...

To by było na tyle w tym rozdziale z okazji 300 wyświetleń. Do zobaczenia w następnym.




5 komentarzy:

  1. O.o skąd wiedziałam, że to Runo straci Tigrerrę? I jeszcze to porwanie. Powiedz, czy ty kradniesz moje pomysły? XD też mam porwanie w następnym rozdziale, kochany mistrzu. :P ty kradzieju xD dobra, pisz dalej :D niecierpliwię się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty! Właśnie ty! Chcę nowy rozdział, mistrzuniu

    OdpowiedzUsuń