sobota, 29 grudnia 2012

Rozdział 12 - Rozstanie

Hej witajcie, ja jestem michalus, a to jest nowy rozdział. Dzięki za prawie 200 wyświetleń (jak szybko to leci). No to rozdział.

W poprzednim rozdziale:
Wojownicy przylecieli na Vestalie. Zobaczyli przyjaciół z ruchu oporu. Nagle pojawili się Xenonsi, którzy zaatakowali Runo. Dan ją uratował. Wojownicy postanowili zostawić ją na Neathi.

Wojownicy polecieli na Neathie. Był tam spokój. To było nieco podejrzane że na Neathi był spokój.
- O! Widać pałac królewski. -powiedział uradowany Dan
- Wow! Ale piękny!- odparła zachwycona niebieskowłosa
Tymczasem w Pałacu:
- Księżniczko! Zauważyliśmy wroga!- żołnierz złożył raport- Jeden samotny Bakugan!
- Dobrze. Ja się nim zajmę.- odparła księżniczka Fabia- Supermoc zestawu aktywacja. Strzał Rozpaczy
U wojowników:
- Dan! Widzisz ten blask?- spytała zaniepokojona
- O nie!- krzyknął- Fabia myśli że jesteśmy wrogami!
- Kto to Fabia?- spytała
- Zaraz się dowiesz.- powiedział to używając supermocy Płonąca Tarcza
W pałacu:
- Żołnierzu! Daj mi lunetę!- rozkazała. Następnie spojrzała przez nią- To jest Dan Kuso!
Wsiadła na swojego bakugana i poleciała do nich.
- Dan! Co ty tu robisz?!- spytała się wściekła- I kim ona jest?!
- Jestem Runo Misaki.- przedstawiła się- I jestem wojowniczką Haosu tak jak ty.
- Ale dlaczego tu jesteście?- spytała uspokajając się
- Jesteśmy tu, bo Runo ma coś z nogą i nie może chodzić.- oznajmił- A Vestalia jest cała rozwalona!
- Vestalia?- spytała zdziwiona
- Tak, poznaliśmy ich przed wami.- oznajmił brunet
- Dobra, chodźmy do pałacu.- rozkazała księżniczka
- Nie mogę!- powiedział- Muszę pomóc przyjaciołom! Za niedługo tu przyjadę.- oddał Runo na rękę Aranauta.
- Dan! Nie odchodź!- krzyknęła niebieskowłosa
- Muszę! Spokojnie za niedługo wrócę.- oznajmił brunet i wszedł do portalu razem z Drago.
...

I to by było na tyle. Do zobaczenia w następnym rozdziale.

2 komentarze:

  1. Hmmm, całkiem ciekawe. Dzięki, że trochę zwolniłeś z rozdziałami, bo normalnie to bym nie nadążyła i się pogubiła :)
    Rozdział świetny, od razu mówię, że jak dla mnie wszystkie działania, które podejmie Fabia są nieskuteczne i wg. bezmyślne, bo nienawidzę Fabii xDD Nigdy jakoś jej nie lubiłam, bo mi zastąpiła Runo :| Wredota.
    Ale wszystko inne cudne. :) Ciekawe czy Fabia by była zazdrosna o R&D... xD Ale jestem pogięta. Dobra, pisz nowy rozdział, mistrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to ty jesteś mistrzynią! Nigdy nie napiszę czegoś takiego jak ty.

      Usuń