środa, 26 grudnia 2012

Rozdział 4 - Pułapka

Czesio, ja jestem michalus, a to jest kolejny rozdział mojego bloga. Jestem bardzo zadowolony że ktoś to czyta. A teraz rozdział.


Walka już się rozpoczęła, między Danem i Runo, a Michaelem i Anne. Wojownicy nic nie wiedzieli o przeciwnikach ( Dan-D Runo-R Michael-M Anne-A System-Sys):
D: Karta otwarcia. Bakugan Bitwa. Dalej Pyrus Titanium Dragonoid.
M: Bakugan Bitwa. Dalej Ventus Stormrider
A: Bakugan Bitwa. Dalej Darkus Żniwiarz
R: Bakugan Bitwa. Dalej Haos Bolt Tigrerra
M: Supermoc aktywacja. Sztorm
A: Supermoc aktywacja. Ostrza strachu.
D: Supermoc aktywacja. Smocze Odbicie
R: Supermoc aktywacja. Prędkość Błyskawicy
Sys: Drago 1100G Tigrera 1400G Stormrider 1100G Żniwiarz 1100G. Pasek życia Michaela i Anne 40%
D: To było łatwe.
R: Masz racje. Pierwszy raz.
M: Myślicie że tylko na tyle nas stać?!
A: Stać nas na dużo więcej
D: Ta jasne!
M: Tylko żebyś się nie zdziwił. Karta otwarcia.
A: Bakugan bitwa. Dalej Darkus Żniwiarz
D: Bakugan bitwa. Dalej Pyrus Drago ( Nie chce mi się pisać pełnych nazw.)
M Bakugan bitwa. Dalej Ventus Stormrider
R: Bakugan bitwa. Dalej Haos Tigrerra
A,M: Zestaw Bojowy start.
A: Dalej Darkus Destroyer
M: Dalej Ventus Black Claw. Karta Otwarcia Start. Kasacja Przeciwnika
D: Co to?
M: Ta karta otwarcia blokuje wszystkie supermoce i podwaja siłę zestawu.
R: Nigdy nas nie pokonacie
A: Myślisz że mamy was pokonać?
D: No tak.
M: To się mylisz. Mamy wygenerować tak dużą moc żeby tu wpuścić naszych sojuszników.
R: Co?!
A: Nie ważne. Supermoc zestawu aktywacja. Strzał Śmierci
M: Supermoc zestawu aktywacja. Szpon Wiatru
D: Może i nas pokonacie, ale ziemi nie zdobędziecie.
A: Myślisz że chcemy zdobyć ziemie?
D: Tak
M: Mamy zamiar podbić też gundalie, neathie, vestalie i vestroie
R: Najpierw musicie pokonać nas.
D: Właśnie
Sys: Pasek życia Dana i Runo 10%
Nad wojownikami pojawił się wielki portal z którego wyskoczyło 4 wojowników.
...

Dzięki że to czytacie, mam nadzieje że to jest dłuższe niż poprzedni rozdział. Do zobaczenia w następnym rozdziale. :D



4 komentarze:

  1. Aż mi się przypomniały stare czasy, kiedy jeszcze bakugan było taaakie popularne.. Nie zniechęcaj się i pisz dalej, bo prawdopodobnie jesteś jedyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, cały rozdział składa się z walki? Mogłeś coś dopisać jeszcze w formie opisu, ale nie będę mocno narzekać :P Ja bym nie była w stanie czegoś takiego wymyślić. Może później spróbuję :) Poza tym widzę, że jednak zmieniłeś imiona na angielski? :) Teraz bardzo pasuje :D Bierz się szybko za następny :D Tylko proszę o więcej opisu ^^'
    U mnie niedługo news. Jakby coś, mogę cię poinformować :) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń