wtorek, 18 grudnia 2012

Rozdział 2 - Walka

Hey witajcie ja jestem michalus a to jest rozdział który miał być jutro, ale nie mam co robić. Pomóżcie mi promować mojego bloga. Wstawiajcie link do mojego bloga na waszym blogu, odwiedzajcie funpage na Facebook'u. Pod koniec podam wam link. A teraz Rozdział


...
Walka ( Shun -S Dan-D System-Sys):
S: Supermoc aktywacja, Klonowanie
Sys: Harpunoid 1400G, Titanium Dragonoid 900G
D: Supermoc aktywacja, Smocze odbicie.
Sys: Harpunoid 1000G, Titanium Dragonoid 1400G. Wskaźnik życia Shuna 20%
S: A niech to. Nie mogę tego przegrać. Karta Otwarcia. Bakugan bitwa.
D: Bakugan bitwa. Dalej Pyrus Titanium Dragonoid.
S: Dalej Ventus Harpunoid.
D: Podwójna supermoc aktywacja, Płonący cios i Ognista włócznia.
S: Karta otwarcia, Reaktor Ventusa
Sys: Harpunoid 1200G, Titanium Dragonoid 1300G. Wskaźnik życia Shuna 0%
D: Jest Wygrałem.
Dan wygrał, lecz Shun nadal nie wiedział kim jest wojownik Pyrusa. Zostało mu 30 min. przed walką. Postanowił pójść się napić. W końcu miał zagrać z Runo w finale. Postanowił chwilę odpocząć.
- "Bakuprzestrzeń nic się nie zmieniła"- Pomyślał Dan- " Za chwile będe walczyć z Runo"- Poszedł na arenę. Spodkał Runo w poczekalni. Gdy podszedł do niej ona się odwróciła i powiedziała do niego:
- Powodzenia nieznajomy- powiedziała- to będzie dla ciebie trudny pojedynek. Przypominasz mi kogoś,
tylko nie pamiętam kogo.
- Nawzajem- Powiedział poczym wszedł na arenę gdzie trwał mecz o 3 miejsce- "Nieznajomy"-pomyślał
Walkę o trzecie miejsce wygrał Shun. Chwile później zaczęła się walka o 1 miejsce (Dan-D Runo-R System-Sys):
D: Karta otwarcia. Bakugan bitwa. Dalej Pyrus Titanium Dragonoid.
R: Karta otwatcia. Bakugan bitwa. Walcz Haos Bolt Tigrerra.
D: Karta supermocy aktywacja. Płonący cios.
Sys: Drago 1500G Runo 1000G
R: Bakugan bitwa. Dalej Darkus Knight Lancelot.
D: Co?!
R: Supermoc aktywacja. Zmiana domeny: Ventus.
D: Bakugan bitwa. Walcz Pyrus Phoenix.
R: Supermoc Aktywacja. Siła przeciwności.
Sus: Dan: 2000 Runo 2100
R: Sądziłam że stać cię na więcej.
D: Naprawdę. Karta otwarcia Start. Reaktor Pyrusa.
Sys. Dan 2200G Runo 1800G. Wskaźnik życia Runo 20%
R: Brawo. Karta otwarcia. Bakugan bitwa. Dalej Haos Bolt Tigrerra.
D: Bakugan Bitwa. Dalej Pyrus Titanium Dragonoid.
R: Kim ty jesteś? Supermoc aktywacja, Świetlne cięcie
D: To ci przypomni! Supermoc aktywacja. Ognista włócznia
R. To nie możliwy. Czy to ...
Sys: Titanium Dragonoid 1400G. Bolt Tigrerra 1200G. Wskaźnik życia Runo 0%
R: To nie możliwe.
Po walce Dan do niej podszedł.:
- Już mnie pamiętasz?- spytał
- Tak, już cię pamiętam... Dan- Powiedziała- Nie spodziewałam się ciebie tutaj.
- Ja też-odpowiedział-myślałem że będziesz w kawiarence.
Poszli do reszty bandy i reszta sobie przypomniała. Potem poszli uczcić powrót Dana do kawiarenki rodziców Runo.

Funpage : 

http://www.facebook.com/pages/Blog-Dan-i-Runo-Mi%C5%82o%C5%9B%C4%87-kt%C3%B3r%C4%85-po%C5%82%C4%85czy%C5%82y-Bakugany/235868959878856

Do zobaczenia przy następnym wpisie.


1 komentarz:

  1. E! Ty! Trzeba było mi powiedzieć, napisać, że jest kolejny blog o Bakugan! Nie ma nic do czytania, a tu proszę! Chłopak piszący opowiadania! Ekscytujące... Jestem bardzo ciekawa kolejnego rozdziału. Pisz proszę szybko!

    OdpowiedzUsuń