poniedziałek, 31 grudnia 2012

Rozdział 14 - Powrót Dana

Halo! Jest tu kto? No ja, michalus jestem! Cześć witajcie w następnym rozdziale. No to miłego czytania.


W poprzednim rozdziale:
Wyzdrowiała noga Runo. Wojowniczka Haosu zaprzyjaźniła się z księżniczką Fabią. Wojowniczki zaczynają rozmawiać o Danie. Wojownicy wygonili Xenonsów z Vestali. Ostatecznie kosmici ruszyli do Neathi. Wojownicy ruszyli w pogoń.

Neathia:
- Dobra skoro są tu to dan za niedługo też będzie- oznajmiła ziemianka- Musimy zyskać na czasie!
- Dobry pomysł!- wtrącił się Axel- Co tam u was?
- Tęskniliśmy.- odpowiedziała mu niebiesko włosa
- My też!- oznajmił Jack- Nie mieliśmy kogo niszczyć.
- To co walczymy- spytała zniecierpliwiona neathianka. Wojowniczki rozbiegły się w dwie strony i użyły swoich bakuganów. Następnie na nie wskoczyły (Runo-R Fabia-F Axel-A Jack-J System-Sys).
R: Tylko na tyle was stać?! Supermoc aktywacja Prędkość Światła
A: A jak myślisz? Supermoc aktywacja Tarcza Spartiaty
J: Supermoc aktywacja. Młot Subterry (Tak wiem on walczy Haosem)
Sys: Pasek życia Fabii 80 %
A: Supermoc aktywacja Płonący miecz
Sys: Pasek życia Runo 60%
R: "Dan! Pospiesz się."
F: Runo! Nic ci nie jest?
R: Spoko.
A: Ale łatwo poszło.
R: Będę musiała cie rozczarować
F: Właśnie.
R: Bakugan bitwa. Dalej Haos Bolt Tigrerra
F: Bakugan bitwa. Dalej Haos Prime Aranaut
A: Supermoc aktywacja. Płonący miecz.
R; Supermoc aktywacja. Tygrysia Tarcza
J:  Supermoc aktywacja. Młot Subterry.
Sys: pasek życia Fabii 0%
F: Runo uważaj.
R: Spokojnie. Zestaw bojowy. Dalej Jetgun
A: Tym razem się nie dam.
J: Ja też.
A: Zestaw bojowy. Dalej Fire Cannon
J: Synteza supermocy aktywacja. Młot Pyrusa
R: Co to?
J: Ta supermoc wzmacnia każdego Pyrusa w walce.
R: To nawet dobrze. Bakugan bitwa. Dalej Darkus Knight Lancelot
J: Ale to jest Darkus.
R: I co z tego?! Zmiana domeny: Pyrus.
J: I tak masz za mało punktów mocy.
R: Ale oślepiający blask.
A: Co to?
D: Supermoc zestawu aktywacja. Płonąca salwa
Do walki dołącza Dan
D: Mam nadzieje że się nie spóźniłem
R: Mogłeś być trochę wcześniej.
D: Sorki. Straszne korki w portalach
R: Ta jasne. Gdzie reszta?
D: Za chwile powinni dojść.
A: Możecie się skupić na walce.
R: Dobra. Supermoc zestawu aktywacja. Jetgun poziom 2
Sys: Pasek życia Axela i Jacka 0%
...

To by było na tyle z tego rozdziału. do zobaczenie w następnym. Wejdźcie na ask.fm/prawdziwymichalus (po prawej stronie link) i zadawajcie pytania.

2 komentarze:

  1. Ten rodział podoba mi się najbardziej, i strasznie mnie to wciąga a to nie dobrze bo słyne z dużej niecierpliwości ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Za " straszne korki w portalach " powinieneś dostać Nobla :D
    Niee, nieeee! Fabia i Runo? Przyjaźnią się? Booożeee! Widzisz i nie grzmisz! xD Ciekawi mnie powitanie D&R po tej walce.
    No dobra, czekamy na to co dalej wymyślisz :) Mam nadzieję, że dalej będziesz pisał tak świetnie jak do tej pory. Pisz szybko. :)

    OdpowiedzUsuń