środa, 26 grudnia 2012

Rozdział 6 - Potęga Darkusa

Hey witajcie ja jestem michalus, i oto ja michalus piszę dziś 3 rozdział. Ojciec postanowił oglądać film, więc nie pogram sobie na PS3. Ok oto rozdział:

 W poprzednim rozdziale:
Z portalu wychodzą cztery postaci:. Wojowniczka Aqosa-Natalie, Wojowniczkę Haosu-Emma, Wojownika Subterry-Jack i Wojownik Pyrusa-Axel. Okazało się że kosmici odcięli wszystkie wyjścia z Bakuprzestrzeni. Wojownicy postanowili obmyślić plan ...


- Dość!- krzyknął Dan- Ja nie chce tu siedzieć, ja chcę walczyć!
- No to idź- odparła niebieskowłosa- Będzie się łatwiej myśleć bez ciebie.
- To idę!- krzyknął jak zawsze obrażony brunet. Skierował się w stronę drzwi i jak był przy drzwiach coś go chwyciło za ręke.
- Dan, mogę iść z tobą?- Spytała się go...      Alice
- No dobra, jak mam sam iść i szukać przeciwnika to już wolę z kimś iść- Jak zawsze obrażony dan gdy to mówił spojrzał na Runo
- Dzięki- Powiedziała z zadowoleniem Alice.
Szukali i szukali, ale nic nie znaleźli. Aż w pewnym momencie na jednej arenie:
- Walcz!- krzyknęła Anne
- Dobra!- odparł Dan
- Nie!- krzyknęła rudowłosa- To jest moja walka!
- Co to?! Wielki Dan Kuso chowa się za sukienką swojej koleżanki.- zachichotała
- Nie chowie się!- krzyknął zdenerwowany
- Chowasz się!
- Nie chowie się!
- Chowasz się!
- Nie!
- Tak!
- Nie!
- Tak!
- Nie!
- Tak!
To mogło trwać godzinami gdyby nie Alice
- Skończcie już!- krzyknęła rudowłosa
- A to za co?!- spytał brunet zwijając się z bólu
- Runo dała mi licencje bicia Dana- uśmiechnęła się- Jeszcze jedno uderzenie i mam wyrobioną za ten miesiąc
- Cha, cha. Ale śmieszne- Zaśmiał się sarkastycznie- Takiego czegoś nie ma!
- Potem ci pokażę- uśmiechnęła się bo wiedziała że ma racje
- Dobra to co walczymy Alice?- spytała trochę znudzona Anne-
- Możemy walczyć!- odparła Alice (Alice-Al Anne-A Sytem-Sys)
Al: Karta otwarcia. Bakugan Bitwa. Dalej Knight Hydranoid
A: Bakugan Bitwa. Dalej Darkus Żniwiarz
Al: O widzę że też walczysz Darkusem
A: I co z tego?! Supermoc aktywacja. Ostrza strachu
Al: Supermoc aktywacja. Tarcza cienia.
A: Co to?
Al: Ta supermoc blokuje wszystkie twoja ataki i nie pozwala użyć następnych, a także blokuje twój zestaw bojowy
A: Ała! To będzie boleć.
Al: Karta otwarcia. Podwójna siła.
A: Supermoc Aktywacja. Miecz Śmierci
Sys: Hydranoid 1600G Żniwiarz 1100G. Pasek życia Anne 0%
- Alice, nie wiedziałem że jesteś taką dobrą wojowniczką- powiedział ze zdziwieniem Dan
- Jeszcze wrócę i odzyskam swojego bakugana!- krzyknęła zdenerwowana Anne
- Dobra wracajmy do Bazy- powiedział Dan nadal z zdziwieniem w oczach
...

To by było na tyle. Pozdrowienia dla Melte i Yuki. Gratulacje 6000 Melte.


1 komentarz:

  1. Dziękuję ci bardzo :) Za pozdrowienia także ^^
    Teraz rozdział:
    Zaciekawiła mnie licencja Alice na bicie Dana xD Oczywiście standardowa kłótnia "nie-tak" :D Dobrze, że Alice tak rwie się do walki, będzie bardzo pomocna, a na dodatek szybko i w świetnym stylu wygrała walkę. Rozumiem zdziwienie Kuso. Tylko nie mogę się doczekać iskier między Runo a nim... ^^' W końcu o tym masz w tytule, a jakoś tak mało między nimi się dzieje... Dobra, nie narzekam. Ale pisz szybciutko coś nowego :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń