czwartek, 27 grudnia 2012

Rozdział 8 - Obudzić Alice

Hey ja jestem michalus, a to jest kolejny rozdział. Co sądzicie o moim blogu? Napiszcie w komentarzach. A teraz rozdział

W poprzednim rozdziale:
Wojownicy wracają do bazy. Dan i Runo się całują. Anne Porywa Alice i ją hipnotyzuje. Zmusza ją do walki z Danem, bo myśli że jest jego dziewczyną.

Wojownicy byli na arenie i byli gotowi do walki. Postanowili że Dan i Runo zawalczą z Alice i Anne (Dan-D Runo-R Anne-A Alice-Al):
Al: Nareszcie się zemszczę na Danie
D: A co ja ci zrobiłem
Al: Zrzuciłeś mnie z 1 miejsca w rankingu
D: Że co?!
A: Trochę jej namieszałam w głowie.
R: Co??
A: Na-mie-sza-łam jej w gło-wie
D: Nieważne
Al: Karta Otwarcia. Bakugan bitwa. Dalej Darkus Knight Hydranoid
R: Bakugan...
D: Nie! Mam pewien pomysł.
R: Dobra zostawiam to tobie.
D: Dzięki! Bakugan bitwa. Dalej Pyrus Titanium Dragonoid
Al: Myślisz że mnie pokonasz? Karta otwarcia. Reaktor Darkusa
D: Supermoc aktywacja. Ognista Włócznia
Al: Supermoc aktywacja. Tarcza cienia (jak nie wiecie co to jest to rozdział 6).
D: O nie!
Al: Chyba czas odebrać ci bakugana! Supermoc...
D: Nie wydaje mi się! Bakugan Bitwa. Dalej Pyrus Phoenix
Al: Co? Nie spodziewałam się tego!
D: Supermoc aktywacja. Skrzydlate Tornado
Al: Że co?!
D: Ta supermoc blokuje twoją supermoc.
R: Brawo Dan
D: Chyba czas ci odebrać bakugana!
A: Nie wydaje mi się. Bakugan bitwa. Dalej Darkus Żniwiarz
R: Teraz moja kolej. Bakugan Bitwa. Dalej Haos Bolt Tigrerra
A: Zestaw Bojowy. Darkus Destroyer. Supermoc zestawu aktywacja. Strzał śmierci.
R: Supermoc aktywacja. Tygrysia Tarcza
D: Supermoc aktywacja. Płonąca Pułapka.
Sys: Drago i Phoenix 2000 Hydranoid 1500 Tigrerra 1500 Żniwiarz 1500. Pasek życia Alice 0%
D: Teraz twoja kolej Anne
R: Właśnie. Supermoc aktywacja. Prędkość Błyskawicy
Sys. Drago i Phoenix 2000 Tigrerra 1800 Żniwiarz 1300. Pasek życia Anne 0%
I po walce. Walka była trudna, ale wojownikom się udało.
- Co... Co się stało?- spytała Alice która wyglądała na nieprzytomną.
- Zahipnotyzowali cię!- krzyknął Dan
- Nic ci nie jest?- spytała niebieskowłosa
- Myślicie że ją odzyskaliście?- spytała sarkastyczne Anne- To się pomyliliście!
- Nie wydaje mi się!- Pojawił się za nią Shun i kopnął ją z półobrotu.
- Dzięki Shun.- powiedziała rudowłosa po czym go przytuliła
- Dobra kończcie już! Trzeba się zastanowić co z nią zrobić.- Wtrącił się brunet. Gdy Shun się obrócił, Anne już nie było.
...

To by było na tyle z tego rozdziału. Do zobaczenia w następnym rozdziale. :D


8 komentarzy:

  1. No! Naprawdę szybko piszesz! :) Chyba dobrze ci się pisze opisy walki, prawda? :D Całkiem nieźle! Wiesz, muszę naprawdę pochwalić twoją ortografię. Niewiele jest chłopaków tak dobrze stara się o ortografię. :) Gratuluję. :D Powodzenia w dalszym pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do tego niezłą motywację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką? Jeśli mogę wiedzieć :P

      Usuń
    2. No taką że ktoś to czyta. Kto wie może kiedyś napiszę książkę?

      Usuń
    3. Hehe, fajne :D
      A co do pisania książki - powodzenia :D

      Usuń
  3. Szalejesz! Dodajesz rozdzialy z predkoscia swiatla. Gratuluje weny!

    OdpowiedzUsuń